Naar het overzicht

Bestelling

Is het mogelijk achteraf artikelen uit mijn bestelling te verwijderen of aan mijn bestelling toe te voegen?
Als je bestelling betaald is en verwerkt wordt is het niet meer mogelijk deze te wijzigingen.


Kan ik het afleveradres achteraf wijzigen?
Als het pakket eenmaal is verzonden, is het niet meer mogelijk het afleveradres aan te laten passen. Indien het pakket niet bezorgd kan worden, wordt het naar ons teruggestuurd en gecrediteerd.


Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Als je bestelling nog niet verwerkt wordt, kan deze nog worden geannuleerd. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Telefoonnummer: 00 800 22 77 55 55 (gratis vanaf vaste nummers)
Ma. - vr.: 09:00 - 17:00 uur
Za.: 09:00 - 13:00 uur
E-Mail: klantenservice@rosebikes.com


Wat gebeurt er met mijn betaling als ik een bestelling annuleer?
Als een bestelling wordt geannuleerd, wordt het betaalde bedrag teruggestort. Het kan enkele werkdagen duren voordat het geld weer op je rekening staat.


PayPal, Sofortüberweisung & creditcard:
Bij de eerste twee betalingswijzen storten we het geld terug op de rekening waarmee jij hebt betaald. Bij betaling met creditcard wordt het geld pas afgeboekt als een bestelling is verzonden.

Vooruitbetaling:
Om het geld terug te kunnen storten hebben we je IBAN nodig. Stuur ons deze per mail, in combinatie met je klantnummer.

Waardebon:
Als je voor een geannuleerde bestelling een waardebon verzilverd hebt, wordt de waarbon opnieuw geactiveerd.


Wat doe ik als ik artikel zoek en in het assortiment van ROSE niet vind?
We hebben veel, maar niet alles. Als je een artikel zoekt, maar niet vindt, kun je graag contact opnemen met onze klantenservice: klantenservice@rosebikes.com.

Naar de contactpagina