Naar het overzicht

Verzending & Levering

Afhaling in de ROSE store
Je kunt je nieuwe fiets gratis in een van onze ROSE stores laten leveren en daar afhalen. Het afhalen van kleding, onderdelen en accessoires is ook mogelijk in onze stores. Om logistieke redenen kan het voorkomen dat wij je fiets of andere producten tijdelijk niet in de store kunnen leveren voor afhaling. De benodigde informatie wordt weergegeven wanneer je het leveringsadres selecteert.


Hoe werkt een fietsoverdracht in een ROSE store?
Als je er tijdens de bestelling voor kiest de fiets zelf op te komen halen, krijg je van ons een mail als de fiets voor jou klaar staat. In deze e-mail vind je een link naar onze online kalender. Daar kun je een afspraak maken voor een persoonlijke fietsoverdracht.


Standaard levering fietsen
Je fiets wordt door de pakketdienst aan jou geleverd. De pakketdienst neemt contact met jou op over het moment van de levering.

In welke toestand komt mijn fiets bij mij aan?
De fiets is volledig gemonteerd zodat jij nog slechts enkele kleine handelingen moet verrichten:

1. stuur centreren
2. voorwiel monteren
3. zadelhoogte instellen
4. pedalen monteren


Tips, bijv. over het plaatsen van de voorwiel in de steekas, vind je in de handleiding en de volgende video’s:

1. How To: montage racefiets
2. How To: montage mountainbike
3. How To: montage trekkingfiets


Wat moet ik doen als de doos beschadigd is?
Maak hiervan melding op de afleveringsbon en laat dit bevestigen door de medewerker van de pakketdienst. Stuur de afleveringsbon vervolgens met enkele foto’s naar: klantenservice@rosebikes.com